
In de ochtend blijven de assistentes telefonisch beschikbaar voor het maken van afspraken, het aanvragen van visites en overleg. Ook kan in deze uren gebruik worden gemaakt van de terugbelplanner, waarmee patiënten eenvoudig een geschikt moment kunnen kiezen om teruggebeld te worden.
In de middag is er geen assistente direct beschikbaar om de telefoon op te nemen. Patiënten kunnen dan uitsluitend via de terugbelplanner terecht voor het opvragen en bespreken van uitslagen en voor overige medische vragen. De praktijk roept op om zoveel mogelijk gebruik te maken van de terugbelplanner, MijnGezondheid.net of de MedGemak-app. Hierdoor blijft de telefoonlijn beter beschikbaar voor spoedgevallen.
Voor medische spoed blijft keuze 1 de gehele dag bereikbaar.
De praktijk benadrukt dat deze maatregelen bijdragen aan een toegankelijke en goed georganiseerde zorgverlening en bedankt patiënten voor hun begrip en medewerking.
Heb je een tip of opmerking? Mail onze redactie via info@locomediagroep.nl.