
Strategische reden en toekomstbeeld
Vanuit familiebedrijf Herms klinkt de volgende toelichting: “De afvalmarkt verandert, hiervoor is groei noodzakelijk. Groei die op onze locaties niet mogelijk is. Daarom hebben wij de keuze gemaakt om onze activiteiten onder te brengen bij een andere partij. Na een intensief traject, begeleidt door Marktlink, zijn wij uitgekomen bij van Werven. Een partij waarbij wij vooral de keuze hebben gemaakt op basis van gevoel, voor onze medewerkers en relaties. Wij wensen van Werven heel veel succes!”
“Deze overname sluit perfect aan bij onze strategische groeiambities en stelt ons in staat om onze impact op het gebied van duurzaamheid verder te vergroten,” Aldus Berry den Besten, directeur Afvalinzameling & Recycling bij Van Werven. “Samen met onze klanten blijven we werken aan circulaire oplossingen om afvalstromen zo hoogwaardig mogelijk te recyclen.”
Continuïteit voor klanten en medewerkers
Medewerkers blijven werkzaam binnen de organisatie en de huidige klanten behouden hun vertrouwde dienstverlening. In de komende maanden volgt integratie van systemen en processen, met aandacht voor klantcommunicatie, kwaliteit en veiligheid.
Heb je een tip of opmerking? Mail onze redactie via info@locomediagroep.nl.