Bestelbus belandt in de sloot op de Vreeweg in Nunspeet
NUNSPEET – Een rit over de Vreeweg in Nunspeet is woensdagavond geëindigd naast de weg. Rond 22.45 uur belandde een bestelbus in een sloot. De bestuurder raakte door nog onbekende oorzaak van de weg. Hij bleef ongedeerd.
Het incident kreeg wel een vervolg: volgens politiewoordvoerder Anne Coenen bleek de man onder invloed van alcohol te hebben gereden.
De politie nam de bestuurder mee. Hij heeft een rijverbod opgelegd gekregen. Een bergingsbedrijf heeft de zwarte bestelbus uit de sloot gehaald en afgesleept.
Heb je een tip of opmerking? Mail onze redactie via info@locomediagroep.nl.
